Obserwatorzy

niedziela, 19 maja 2013

XXO

Cześć, z tego względu, że szkoła mnie dobija i nie mam czasu na nic.... postanowiłam jednak znaleźć te 5 minut na 'stworzenie' posta na bloga (chemia może poczekać). Dziś chciałam wam pokazać kilka outfitów na letnią pogodę. Bardzo podobają mi się połączenia sukienka-vansy lub trampki. No skoro już mowa o vansach to muszę przyznać, że są to zdecydowanie nr 1 dla mnie!! Najwygodniejsze buty na świecie. Dziewczyny jeśli nie macie jeszcze swojej ani jednej pary to nie ma na co czekać, mówi wam to dumna posiadaczka dwóch par :))
OUTFIT 1.

LORDSY - DEICHMANN / SPÓDNICA - SH / KAMIZELKA - SH / NASZYJNIK - HOUSE / KAPELUSZ - H&M / OKULARY - NO NAME


OUTFIT 2.


SUKIENKA - HOUSE/ SWETEREK - SH/ BUTY - VANS / 

OUTFIT. 3


SPODENKI - STRADIVARIUS + DIY/ BLUZKA - SH / TORBA - H&M / 



3 komentarze:

  1. fajne zestawy :D chetnie bym przygarnela czarne vansy, ale torhce mi zal tyle hajsu na buty ktore po 2 mies sie rozwalaja. Moja kolezanka ma i nie poleca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze trzymały rok i w sumie nadal są w dobrym stanie, co to kasy to faktycznie trochę dużo no ale według mnie to dobry zakup :))

      Usuń
  2. Kamizelka jest super! ♥ ale vansów nie lubię :D jakoś nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you!