Obserwatorzy

piątek, 5 października 2012

WHERE IS THE LOVE???




Witam! I nadszedł piąteczek, długo oczekiwany przeze mnie dzień. Przepraszam za brak obecności, ale dużo się działo przez ostatnie dni. Dzisiejszy post jest zasługą Nicoli, z którą wybrałam się na sesję w środę. Dziękuję Ci bardzo Kochana i oczywiście zapraszam was na jej bloga ( dopiero zaczyna tą działalność, więc ZAPRASZAM TYM BARDZIEJ). Za to ja dziś prezentuję wam dość codzienny outfit. Uważam, że air maksy oraz Vansy to najwygodniejsze buty jakie do tej pory miałam. Owszem cena nie zachwyca ale myślę, że warto wydać troszkę więcej pieniędzy, aby potem na co dzień odczuwać wieelki komfort w chodzeniu. Komin jest nabytkiem z zeszłego roku, a katanka kupiona została w toruńskim ciucholandzie. xoxo








photo by Nicola 



11 komentarzy:

  1. ja nie lubię air maxów, ale vansy są świetne! :) mam converse ale następną parą trampek będą napewno vansy ;)
    śliczne zdjęcia! :)obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm, ja marze o air maxach, sa super;3 byc moze na gwiazdke ;p. Super outfit ! Obswerwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra stylizacja! Piękny sweterek i komin, świetna bluzka i spodnie, a o air maxach już nie wspomnę. Ja przymierzam się do kupna vansów, są świetne!

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! :)
    Zapraszam do mnie na blooga http://moosiaa.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny komin ! :))
    już obserwuje ! zachęcam również do obserwowania mojego bloga :) :*
    http://wildspiirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kochani chciałabym serdecznie zaprosić na tego bloga

    http://moadrafts.blogspot.com/

    wchodźcie, dodajcie do obserwowanych, komentujcie..
    na blogu będzie pojawiało się wiele konkursów w których będzie można wygrać wartościowe nagrody
    (obecnie przewidziany jest już jeden, który pojawi się za ok 2-3 postów)
    poza tym udostępniajcie link do niego !
    SERDECZNIE ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że gdyby bluzka była chociaż 4 cm dłuższa proporcje lepiej były by zachowane.
    Ale ogólnie na plus, bardzo poprawny zestaw :)
    Pozdrawiam,
    Sugar Rhyme.
    Możesz mnie znaleźć na : sugarhyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę najeczek :*

    zapraszam : www.blern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you!