Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2012

HAPPY BIRTHDAY TO ME !!!


Mamy 28 październik siedemnaście lat temu o godzinie 9:12  moja mama miała skurcze, a dokładnie o 12:44  przyszłam na świat. Jeeejku kiedy te wszystkie lata minęły ???? Bardzo szybko, no ale nie będę was zanudzać. Prezentuję dziś wam moje pierwsze creepersy kupione w H&M. Jestem zachwycona ich wyglądem, oraz pomimo tego, że są dość wysokie przyjemnie się w nich chodzi. Mam też na sobie nowe spodnie z reserved. Sweterek z sh i oto cały mój outfit na dziś :) Zachęcam was też do polubienia mojego 'fanpejdża' :)



We have 28 october and its my birthday. Seventeen years ago my mom gave birth to me :) The years have passed  very quickly. Okey but nevermind :) Soo today I present you my outfit. Finally I got my first creepers shoes from h&m, I absolutly love them. I have on new pants from reserved, a sweater from sh, and thas all.  I invite you all to like my fanpage on facebook.





love!

6 komentarzy:

  1. śliczne są :))
    Wszystkiego najlepszego w tą jesienno-zimowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, spelnienia wszystkich marzen! ;* Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mowi sie my mom born me tylko gave birth to me

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak oglądam Twojego bloga i powiem Ci, że prowadzi go przeciętna polska dziewczyna ubierająca się jak inne przeciętne polskie dziewczyny, w miarę schuldnie, z pragnieniem bycia "modnym" z widoczną próbą naśladowania wyhipsterowanych i wystylizowanych blogerów z innych krajów. Nie powala i nie urzeka, nie ma oryginalności, powodzenia w szukaniu siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Thank you!