Obserwatorzy

niedziela, 21 października 2012

BE GOOD TO ME



Witam, od tego posta zaczynam pisać też po angielsku. W dzisiejszym notce prezentuje według mnie jesienne must have. Na pierwszym miejscu na pewno oversizowe swetry. Moda na nie chyba nigdy nie przeminie, cieplutkie i wygodne. Na drugim miejscu na pewno bordowe spodnie. Takie spodnie podobają mi się z akcentami typu: złote zamki na nogawkach itp. Na trzecim miejscu buty 'workery'. Piękne, może nie koniecznie bardzo masywne. Mają coś w sobie, wczoraj kupiłam sobie swoją pierwszą parę ( za grosze ), i jestem mega zadowolona <3 Do mojej 'listy' must have dodałabym jeszcze creepersy. Wiem, że firma DEEZEE ma dość duży wybór. Dodałabym też kolorowe płaszczyku w stylu boyfriend. Nie muszą być czarne. Najlepiej kolorowe, żeby troszkę rozweselić jesienne dni. Zapraszam was jeszcze do polubienia mojego 'fanpejdża' :)

Eng.: Hello, so today I present you some of my autumn must have. On my first place some of oversize sweaters. They will be always fashionable, hot and comfortable. On second place of my list maroon pants. Especially these pants I prefers with light accents e.g. with gold zippers on the legs. On the third place military shoes. Lovely, maybe not to massive, I have to said that they have something in itself. On my list I see creepers shoes, and a color coat in boyfriend style. I invite you all to like my fanpage on facebook.






and hi 



XXO


3 komentarze:

  1. Wow, burgundowe spodnie to również moje jesienne must have :)
    Muszę jak najszybciej sporządzić sobie taką listę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham sweterki Overszie :) ale jakoś nie umiem trafić na tego idealnego!

    OdpowiedzUsuń

Thank you!