Obserwatorzy

czwartek, 20 września 2012

OVERSIZE GAME

Czwartek, środek tygodnia. Dziś i wczoraj nie byłam w szkole, gdyż miałam wizyty u dentysty. Będę miała aparat na zęby z czego bardzo się cieszę a, zarazem też denerwuję. No nie istotne. Oczywiście jak każdego dnia nie miała się w co ubrać, i wpadłam na genialny pomysł "SZAFA BABCI". Znalazłam tam fajną oversize'ową jedwabna koszulę. Zakochałam się i pozwoliłam ją sobie pożyczyć :D:D Nie dość, że mi się podoba to jeszcze to tego zainspirowała mnie do dodania nowego posta. No to jak się pewnie domyślacie głównym tematem dzisiejszej notki są takowe koszulę.Ja nazywam je oversize'we, bo szczerze mówiąc nie wiem jak się zwą. Oczywiście mam zamiar powiększyć swoją kolekcję tych koszul. A wy macie jakieś? Czy bardziej wolicie coś w stylu old schol? 

+ MOJA WIELKA PROŚBA POLUB MNIE NA FACEBOOKU, BANNER ZNAJDUJĘ SIĘ NA BOKU 
                                           --------------------------------------------->
DZIĘKUJĘ :****






słynna koszula babci :)




XXO

1 komentarz:

  1. Mi najbardziej z nich podobają się mgiełki szczególnie czarne szafa babci +10 do kreatywności :D
    zapraszam do siebie gloomyrainbowblogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you!